• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024

سر تیتر اخبار

حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد

5
انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان:

نشان برتر جشنواره پژوهش و فناوری کشور را کسب کرد

  • کد خبر : 9576
  • 25 دی 1399 - 13:34
نشان برتر جشنواره پژوهش و فناوری کشور را کسب کرد
انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان موفق به کسب نشان برتر نهمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت شد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، در نهمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت که با نام پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید نامگذاری شده بود انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان توانست عنوان برتر این دوره را از آن خود کند.

سید محسن پورسعید رئیس انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان در حاشیه برگزاری این جشنواره با اشاره به اتحاد تشکل ها گفت: تشکل های خانه صنعت و معدن باید اتحاد داشته باشند تا از این طریق بتوان به رمز موفقیت در تولید دست پیدا کرد.

وی همچنین تصریح کرد: خانه صنعت و معدن سعی بر این داشته باشد تا اتحاد بین تشکل ها بیشتر شود.

صنعت برق هوشمند شود

رئیس انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان با اشاره به هوشمند سازی صنعت برق گفت: اگر بتوانیم صنعت برق را در صنایع و حتی حوزه خانگی هوشمند کنیم می توانیم از تلفات برق جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: افراد به تخصص سوق داده شده اند و این مساله موجب شده تا ارزش صنعت بالا بیاید.

پورسعید در بخش دیگر صحبتهای خود گفت: برای انتقال تجربیات همچنین ثبت آنها باید کتابی در این حوزه از اسناد و مدارک همچنین تجربیات صنعتگران چاپ شود.

وی در پایان صحبتهای خود خاطر نشان کرد: بایستی دوره های آموزشی بیشتر شود و در این خصوص وبینارهای آموزشی با محوریت هوشمند سازی و ایمنی برگزار شود.

مدیریت سبک پیچیده ایی دارد

در ادامه محمد رضا برکتین عضو خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به تخصص افراد در صنعت گفت: متاسفانه نیروی انسانی متخصص در این حوزه کم است و باید انسجامی برای پرورش و آماده سازی طیف گسترده ایی در این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: مدیریت سبک پیچیده ای دارد که می توان بخش اعظم سرمایه های آن را جز تجربیات دانست.

برکتین همچنین تصریح کرد: برند و اعتماد دو مقوله ایی است که قابل انتقال به نسل بعدی است و آنها می توانند از ان به نحو احسنت در پیشبرد اهداف استفاده کنند.

راه اندازی کارگروه بررسی کارخانه های راکد

در پایان نیز محمود رضااقارب پرست قائم مقام رئیس و دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به راه اندازی کارگروههای کارخانه های راکد گفت: کارگروهی برای کارخانه های راکد راه اندازی شده تا مسایل و مشکلات آنها بررسی شود همچنین برای تشویق تولید کنندگان واحدی برای امتیاز دهی جهت صادرات تشکیل شده که امتیاز دهی اولیه به صورت رایگان صورت می گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=9576
  • نویسنده : فاطمه نوری
  • منبع : انجمن برق اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.