• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

4
به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی برخوار و تیران و کرون صورت پذیرفت‌:

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرمانداران برخوار و تیران و کرون

  • کد خبر : 10039
  • 14 بهمن 1399 - 21:57
نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرمانداران برخوار و تیران و کرون
مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی برخوار و تیران و کرون با فرمانداران و شهرداران این دو شهرستان طی دو جلسه جداگانه دیدار کرد و ضمن بررسی روند اعتباری پروژه‌های در دست اجرا، تصمیمات مناسبی جهت رفع موانع اتخاذ شد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین این اداره کل در محل ساختمان راه وشهرسازی استان، طی دو جلسه با فرمانداران شهرستان‌های برخوار و تیران و کرون دیدار کرد. در طی این جلسات، طرح‌های عمرانی و اجرایی  حوزه راه و شهرسازی شهرستان و روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا مورد بررسی قرارگرفت همچنین راهکارهایی جهت رفع موانع ارائه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بیان مسائل و مشکلات این دو شهرستان در حوزه راه و شهرسازی و برخی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی بر لزوم هم افزایی اداره راه و شهرسازی با دستگاه‌های اداری شهرستان تاکید کرد و گفت: با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط می‌توان بر مشکلات شهرستان‌ها فائق آمد و ضمن سرعت بخشیدن به امور، موانع اجرایی طرح‌ها را مرتفع کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها به دلیل مبحث تامین اعتبار و محدودیت‌های آن با مشکلات اجرایی مواجه شده و لاینحل مانده است دستورات لازم در خصوص پیگیری اعتبارات را صادر کرد و از معاونین تحت مسئولیت خویش خواست نسبت به بررسی موضوع و پیگیری تا مرحله‌ اجرا اقدام کنند.

قاری‌قرآن واگذاری زمین به اقشار ویژه و محرومان استان را یکی از اولویت‌های این اداره کل دانست و گفت اختصاص اراضی به این عزیزان در دستور کار قرار دارد و سیر مراحل اداری آن با سرعت در حال انجام است.

وی ضمن اشاره برمحدودیت‌ها و چالش‌های موجود در سالجاری اظهار کرد: امسال همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان یکی از اهداف اصلی هر سازمان را جلب رضایت مشتریان و خدمات گیرندگان از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب بیان کرد و گفت: این اداره کل تلاش دارد تا خروجی تمامی اقدامات خود را در جلب رضایت مردم دنبال کند. لذا با توجه به تعامل خوبی که اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با شهرداری‌ها دارد مشکلات طرح تفصیلی شهرستان برخوار با مشارکت و نظر شهردار این شهرستان  به سرعت بازنگری و مرتفع می‌شود.

گفتنی است در این نشست موضوعات مختلفی از جمله “تعیین تکلیف اراضی خارج و داخل حریم شهرستان برخوار، سایت اداری، موضوعات قابل طرح در کمیسیون ماده پنج، طرح اقدام ملی مسکن، مشکلات احداث باغ بانوان دستگرد، سایت مسکن مهر تیران و …” مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات ارائه شده، تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=10039
  • منبع : راه و شهرسازی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.