• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024

سر تیتر اخبار

حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد

1
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان

در نشست هیأت تجاری کشور افغانستان و نمایندگان بخش خصوصی اصفهان تاکید شد

  • کد خبر : 9986
  • 12 بهمن 1399 - 17:49
در نشست هیأت تجاری کشور افغانستان و نمایندگان بخش خصوصی اصفهان تاکید شد
در نشست هیأت تجاری کشور افغانستان و نمایندگان بخش خصوصی اصفهان، بر لزوم برقراری ارتباط بیشتر شرکت های اصفهانی و افغانستانی در حوزه های مختلف به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید شد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، در آغاز این نشست، فرشته امینی، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر این که دو کشور ایران و افغانستان پتانسیل های خوبی برای همکاری دارند، گفت: لازم است به پتانسیل های موجود مراودات تجاری دو کشور خصوصا در حوزه آی تی و کسب و کارهای نوین توجه ویژه صورت گیرد و امیدواریم این نشست سطح روابط تجاری دو کشور را ارتقاء بخشد.

کاظم آیت اللهی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان، با تاکید بر این نکته که حوزه فناوری اطلاعات لازمه تمامی کسب و کارها است، تصریح کرد: این صنعت، امروزه رکن اصلی توسعه اجتماعی است و امیدواریم چنین نشست هایی راهگشای همکاری گسترده تر ایران با افغانستان باشد.

محمد جواد اطرج، مشاور عالی نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان، نظم بخشی و سازماندهی کلیه فعالیت های تجاری-رایانه ای را  مهمترین ماموریت سازمان نظام صنفی رایانه ای دانست و با معرفی شرکت¬های استان اصفهان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به تشریح توانمندی¬ها و ظرفیت¬های استان اصفهان در حوزه IT پرداخت.

در ادامه، پرویز شهپر، مدیر کنسرسیوم  ایریانا از کشور افغانستان، به اختصار به معرفی شهر هرات و تشابه تاریخی این شهر با استان اصفهان پرداخت و گفت: شهر هرات پایگاه آی سی تی و آی تی افغانستان است و هیئت افغانی حاضر جمعی از جوانان نخبه دو شهر کابل و هرات هستند که امیدواریم برقراری ارتباط گسترده تر بین شرکت های ایرانی و افغانی از دستاوردهای این نشست باشد.

زمری همدرد، مدیر دفتر نظارتی آترا افغانستان، ضمن قدردانی از اتاق بازرگانی اصفهان برای برگزاری این جلسه و ایجاد بستر آشنایی هیئت های تجاری دو طرف، تصریح کرد: ظرفیت های بسیاری در افغانستان وجود دارد که لازم است مورد توجه بیشتر قرار گیرد و به منظور بهره مندی  از دانش  و تجربه طرف های ایرانی توسعه یابد.

در ادامه این نشست، نمایندگان و مدیران شرکت های ایرانی و افغانستانی به منظور انجام مذاکرات بیشتر و آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های یکدیگر بصورت  B2B  به مذاکره  و گفت و گو پرداختند.

لازم به ذکر است اتاق بازرگانی اصفهان در حاشیه این جلسه به بررسی تخصصی فرهنگ مصرف کننده افغانستان در زمینه پوشاک و کفش نیز پرداخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=9986
  • منبع : اتاق بازرگانی

نوشته های مشابه

18آذر
حضور مسئولان نمایشگاه و اتاق بازرگانی اصفهان در ازمیر/ دستاوردهای سفر چه بود؟
با دعوت رسمی مرکز نمایشگاهی ازمیر ترکیه صورت پذیرفت:

حضور مسئولان نمایشگاه و اتاق بازرگانی اصفهان در ازمیر/ دستاوردهای سفر چه بود؟

20خرداد
فعالیت ۳۰ درصد صنعت استان در نجف‌آباد
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد:

فعالیت ۳۰ درصد صنعت استان در نجف‌آباد

16خرداد
اصفهان باید هاب صادرات طلا شود
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد:

اصفهان باید هاب صادرات طلا شود

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.