• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

3
در این شماره «پلیس در کنار ما» بخوانید:

کلاهبرداری مجازی با وعده ازدواج / پلمب کارگاه تولید ماسک غیر بهداشتی در نجف آباد

  • کد خبر : 5627
  • 17 شهریور 1399 - 9:17
کلاهبرداری مجازی با وعده ازدواج / پلمب کارگاه تولید ماسک غیر بهداشتی در نجف آباد
در این شماره « پلیس در کنار ما» به مهمترین اخبار نیروی انتظامی استان اصفهان می پردازیم که در ادامه قسمتی از ان را می خوانید:

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، زنی که با سوء استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام با وعده ازدواج اعتماد شاکی را جلب کرده و مبلغ ۸ میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده بودتوسط مأموران پلیس فتای شهرستان خمینی شهر شناسایی ودستگیر شد.

سرهنگغلامرضا براتی با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۸ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت : شاکی مدعی بود در شبکه اجتماعی تلگرام با زنی آشنا شده که باترفند ازدواج از من درخواست قرض کرد و من هم مبلغ ۸ میلیون ریال به حسابش واریز کردم که بعد متوجه شدم تلفنش را جواب نمی دهد و از من سوء استفاده کرده است.

سرهنگ براتی در ادامه تصریح کرد: با بکارگیری روش های تخصصی این متهمه شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهمه در بازجویی های بعمل آمده به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان به عموم شهروندان توصیه کرد : یکی از ترفندهای کلاهبرداری‌ اینترنتی این است که مجرمان، طعمه‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی و چت‌روم‌ها شکار می‌کنند با دادن وعده‌هایی مانند ازدواج، اطلاعات شخصی کاربران را به دست آورده و با تهدید از طعمه‌های خود اخاذی می‌کنند.

انبار دپوی کالای قاچاق در فلاورجان لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف کالای قاچاق با ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با رصد هوشمندانه انبارهای سطح شهرستان، از دپوی کالای قاچاق در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اطلاع از این موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۲دستگاه یخچال ساید و۲ دستگاه ماشین ظرف شویی خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان، ارزش این محموله را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت : در این راستا یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد،

پلمب کارگاه تولید ماسک غیر بهداشتی در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد، از پلمب یک کارگاه تولید ماسک غیر بهداشتی و کشف ۲۵ هزار عدد ماسک از این کارگاه خبر داد.

سرهنگ محمد حسین باباکلانی، در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از تولید ماسک غیر بهداشتی در کارگاهی حوالی شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت گارگاه مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این عملیات ۲۵ هزار عدد ماسک که به صورت غیر بهداشتی تهیه شده بودند کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان گفت: با توجه به نیاز مبرم مردم به ماسک و لوازم بهداشتی، برخی از افراد سود جو به دنبال تولید غیر بهداشتی و توزیع خارج از شبکه این لوازم هستند که پلیس قاطعانه با آنان برخود می کند.

توقیف یک تن و ۷۰۰ کیلو گوشت خارجی فاقد مجوز در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از توقیف یک دستگاه کامیون یخچال دار حامل یک تن و ۷۰۰ کیلو گوشت منجمد خارجی فاقد مجوز در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیون یخچال دار مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو یک تُن و ۷۰۰ کیلو گوشت منجمد خارجی فاقد مجوز و مدارک قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و گوشت های مکشوفه نیز به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل شدند.

سرهنگ براتی گفت: متاسفانه عده ای از افراد سوجو و فرصت طلب با سؤاستفاده از وضعیت جامعه و نوسانات قیمت ها اقدام به فروش کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت های غیر مصوب کرده و باعث ایجاد اخلال در زندگی مردم می شوند که پلیس این گونه اقدامات را هوشمندانه رصد کرده و قاطعانه با متخلفان برخورد می کند.

اعتراف به ۳۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در آران و بیدگل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، از دستگیری یک سارق محتویات داخل خودرو و اعتراف وی به ۳۰ فقره سرقت در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان آران و بیدگل، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد همگی این سرقت ها توسط یک فرد موتورسوار انجام شده و وی پس از شناسایی سوژه ی خود با استفاده از غفلت مال باختگان در زمان مناسب  اقدام به باز کردن درب خودروها سرقت محتویات با ارزش داخل آنها می کند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی و شناسایی هویت اصلی سارق، حین گشت زنی های نامحسوس در سطح شهر به یک نفر موتورسوار که مقابل خودروهای پارک شده در کنار خیابان پرسه می زد مشکوک و آن را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان، با بیان اینکه هویت فرد دستگیر شده با اطلاعات به دست آمده توسط کارآگاهان مطابقت داشت عنوان کرد: متهم پس از مواجه با مدارک و مستندات پلیس به ۳۰ فقره سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده شهروندان در کنار خیابان های سطح شهر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشار به تحویل متهم به مراجع قضائی اظهار داشت: به رانندگان توصیه می کنیم هنگام پارک خودرو و ترک آن به هیچ عنوان اشیای با ارزش خود از قبیل کیف دستی، دوربین، گوشی تلفن همراه و وجوه نقد را در داخل آن قرار ندهند چرا که این کار باعث وسوسه افراد سارق به ویژه معتادان برای انجام سرقت می شود.

جاساز حرفه ای ۳۴ کیلو حشیش لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف ۳۴کیلو و ۴۶۵ گرم حشیش که به طور حرفه ای در زاپاس و باک بنزین جاساز شده بود خبرداد.

سرگردهادی کیان مهر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نایین حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای ارتباطی این شهرستان به کامیونت فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی تخصصی از این خودرو ۳۴ کیلو و ۴۶۵ گرم حشیش که در لاستیک زاپاس و باک بنزین خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرگرد کیان مهر بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد و پلیس هرگز اجازه جولان به اینگونه افراد نخواهد داد.

اجرای طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه ها و پارک ها به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد.

سرهنگ علی صادقی اظهار داشت: به منظور ارتقاء احساس آرامش عمومی و افزایش احساس امنیت شهروندان در شاهین شهر ، طرح پاکسازی تفرج گاه ها توسط کارکنان انتظامی و راهور این فرماندهی اجرایی شد.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح با هماهنگی های بعمل آمده در خصوص برخورد با رانندگان قانون شکن،مزاحم و ناهنجار، ۴۶ دستگاه وسیله نقلیه را اعمال قانون کرده، ۲۵ دستگاه وسیله نقلیه شامل ۱۵ دستگاه خودرو و ۱۰دستگاه موتورسیکلت متعلق به قانون شکنان توقیف، و ۵ توزیع کننده خرد مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ صادقی اضافه کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد، هدف اصلی از اجرای طرح انضباط اجتماعی برخورد با مخلان نظم و آسایش عمومی در سطح شهرستان و افزایش احساس امنیت بوده و پلیس اجازه جولان به قانون شکنان را هرگز نخواهد داد.

کشف ۴ هزار ۵۰۰ ابزارآلات قاچاق دراصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۴ هزار و ۵۰۰ ابزار آلات قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهر اصفهان، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری زانتیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود:در بازرسی از خودروی متوقف شده،۴ هزار و ۵۱۶ ابزار آلات خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ خدادوست با اشاره به اینکه راننده خودرو در این رابطه دستگیر شد بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=5627
  • منبع : نیروی انتظامی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.