• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

4

جزئیات محرمانه سفر مشاور ترامپ به عربستان هدف چیست؟

  • کد خبر : 8176
  • 11 آذر 1399 - 10:22
جزئیات محرمانه سفر مشاور ترامپ به عربستان هدف چیست؟
مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا قصد دارد طی روز های آتی به عربستان سعودی و قطر سفر کند تا با مقامات ارشد این دو کشور دیدار کند.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از فارس، «جرد کوشنر» مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا طی روزهای آینده به عربستان سعودی و قطر سفر خواهد کرد.

به گزارش رویترز، یک مقام ارشد آمریکایی روز یکشنبه گفت که کوشنر در شهر نئوم با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی دیدار خواهد کرد و سپس با سفر به قطر با امیر این کشور نیز دیدار خواهد داشت.

«آوی برکوویتز» نماینده ترامپ در امور خاورمیانه، «برایان هوک» و «آدام بوهلر» مدیر اجرایی سازمان توسعه اقتصادی آمریکا نیز در این سفر کوشنر را همراهی خواهند کرد.

کوشنر و تیم وی به عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و بحرین،‌امارات و سودان کمک کرده‌اند و مقامات معتقدند که وی قصد دارد پیش از آنکه ترامپ کاخ سفید را در تاریخ ۲۰ ژانویه (۱ بهمن) ترک کند کشورهای بیشتری را به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ترغیب کند.

مقام آمریکایی که به رویترز خبر سفر کوشنر به عربستان و قطر را اعلام کرده از ارائه جزئیات بیشتر درباره این سفر به دلایل امنیتی خودداری کرد.

این مقام گفت که کوشنر هفته پیش با «شیخ احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر خارجه کویت دیدار داشته است.

کویت به عنوان یکی از میانجی‌ها در حل بحران میان قطر و دیگر اعضای شورای همکاری خلیج فارس به شمار می آید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8176
  • منبع : کاخ سفید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.