• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024

سر تیتر اخبار

حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد

3
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان: 

یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال صرف تملک و اجرای پروژه سالن گلستان شهدا شد

  • کد خبر : 11261
  • 26 اسفند 1399 - 16:43
یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال صرف تملک و اجرای پروژه سالن گلستان شهدا شد
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: یک هزار و 300 میلیارد ریال صرف تملک و اجرای پروژه گلستان شهدا شد که شامل 850 میلیارد ریال هزینه آزادسازی و 450 میلیارد ریال هزینه اجرای طرح است.  

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان،  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمدرضا برکت با اشاره به بهره برداری از سالن گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم با تلاش همکاران به آرزوی چند دهه ای ساله مردم شهید پرور اصفهان پایان دهیم و شاهد افتتاح یکی از پروژه های شاخص شهری هستیم. این کار گوشه ای از ادای دین ما به خانواده شهدا خواهد بود.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان برای آزادسازی زمین های مورد نیاز برای احداث سالن گلستان شهدا هزینه شده است، گفت: انجام پروژه به خصوص در حوزه آزادسازی بسیار دشوار بود اما در نهایت این طرح با افتخار مورد بهره برداری قرار می گیرد و تقدیم خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران می شود.

برکت با اشاره به اینکه متراژ سالن گلستان شهدا، سه هزار و ۹۰۰ مترمربع، رواق ها یک هزار و ۲۰۰مترمربع، لابی شمالی ۲۵۰ مترمربع، لابی جنوبی ۳۱۰ مترمربع و تاسیسات ۴۱۰ مترمربع است، اظهار کرد: پارکینگ سرپوشیده مجاور گلستان شهدا با ظرفیت ۱۵۰ خودرو نیز دارای سه هزار و ۲۰۰ مترمربع فضاست.

وی ادامه داد: پارکینگ روباز و محوطه پروژه نیز مجموعا در هفت هزار و ۳۰۰ مترمربع فضا ساخته شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان هزینه اجرای طرح شامل سالن و محوطه، تاسیسات، سرویس بهداشتی، اتاق برق و پارکینگ روباز را ۴۵۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: در مجموع برای آزادسازی و اجرای پروژه سالن اصلی و پارکینگ گلستان شهدا یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=11261
  • منبع : سازمان شهرداری اصفهان

نوشته های مشابه

13اردیبهشت
برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای
در دومین رویداد حمل و نقل دانش بنیان انجام شد:

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.