• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

سر تیتر اخبار

چه کسی مدیریت دولت را بعد از رئیسی در دست می گیرد؟ پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی درگذشت شهادت‌گونه ابراهیم رئیسی و همراهانش تائید شد + جزئیات کسب رتبه نخست  ارزیابی عملکرد توسط اداره کل راهداری استان اصفهان مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی

2
سالاری عنوان کرد؛

۱۷ سرویس غیرحضوری در اختیار بیمه شدگان تامین اجتماعی قرار گرفت

  • کد خبر : 8877
  • 02 دی 1399 - 12:11
۱۷ سرویس غیرحضوری در اختیار بیمه شدگان تامین اجتماعی قرار گرفت
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با رونمایی از ۴ خدمت دیگر، در این هفته ۱۷ سرویس غیرحضوری در اختیار بیمه شدگان قرار گرفت.

به گزارش عصر تحلیل، در ادامه معرفی و راه اندازی خدمات طرح ۳۰۷۰ (تبدیل ۳۰ خدمت حضوری به ۳۰ خدمت غیرحضوری برای کاهش سالانه ۷۰ میلیون مراجعه حضوری به واحدهای سازمان تأمین اجتماعی)، ۴ خدمت دیگر این سازمان که در بستر اینترنت ارائه و نیاز به مراجعه حضوری به شعب را منتفی می‌کند، افتتاح شد.

مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم افتتاح ۴ خدمت غیرحضوری این سازمان (اول دی ۹۹) که با حضور ویدئو کنفرانسی مدیران کل استان‌های کشور برگزار شد، گفت: با رونمایی از ۴ سرویس در این هفته ۱۷ سرویس غیرحضوری در اختیار بیمه شدگان قرار گرفت.

سالاری افزود: نکات بسیار خوبی توسط مدیران استان‌ها بیان شد که برای موفقیت بیشتر طرح ۳۰۷۰ از آنها استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای پیشرفت طرح ۳۰۷۰ معماری ساختار آی تی را مشخص می‌کنیم، گفت: برای بهبود خدمات از مراجع و کارشناسان متخصص مربوطه مشورت می‌گیریم تا حداکثر رضایت مخاطبان کسب شود.

تاکنون ۱۳ خدمت غیرحضوری در اختیار بیمه شدگان قرار گرفته است و امروز خدمات اخذ الکترونیکی درخواست و صدور هوشمند و ابلاغ مفاصاحساب برای پیمانکاران و واگذارندگان کار و ارتقای سامانه دریافت لیست حق بیمه و فراهم شدن امکانات کنترلی برای کارفرمایان به منظور اصلاح لیست قبل از ارسال به مخاطبان، معرفی شد.

همچنین انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد دیگر خدمت غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ مورد بهره برداری قرار گرفت. تمامی افراد شاغل فاقد رابطه مزد بگیر با اعلام شغلی که به آن اشتغال به کار دارند (به صورت خود اظهاری) و همچنین زنان خانه دار، دختران مجرد و دانشجویانی که در تاریخ انعقاد قرارداد بیمه، سن آنان ۵۰ سال تمام و یا کمتر باشد، چنانچه سن متقاضی بیش از ۵۰ سال تمام باشد در صورت دارا بودن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مازاد سن ۵۰ سال، امکان انعقاد قرارداد بیمه میسر خواهد بود، مشمول این خدمت هستند.

خدمت دیگری که در قالب طرح ۳۰۷۰ امروز افتتاح شد، درخواست غیرحضوری کمیسیون پزشکی است. بیمه شده اصلی که به علت ابتلاء به بیماری عادی و یا به علت عوارض حاصل از حادثه ناشی از کار طبق گواهی پزشک معالج، عارضه آن غیرقابل علاج تشخیص داده شده است. فرزندان و یا پدر و مادر بیمه شده اصلی که بر اثر بیماری یا نقص عضو طبق گواهی پزشک معالج، براثر بیماری یا نقص عضو قادر به کار نباشند، شوهر بیمه شده اصلی که طبق گواهی پزشک معالج، مبتلا به بیماری غیرقابل علاج بوده و معاش وی توسط بیمه شده زن تأمین شود، مخاطبان این خدمت هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8877
  • منبع : خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.