• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

5
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد:

انسداد لوله فاضلاب در اتوبان شهید آقابابایی

  • کد خبر : 20862
  • 16 خرداد 1402 - 13:37
انسداد لوله فاضلاب در اتوبان شهید آقابابایی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: لوله فاضلاب در اتوبان آقابابایی از جنس پلی اتیلن 500 ملیمتری است که به دلیل نشست زمین در عمق 12 متری دچار شکستگی شده است.

منصور شیشه فروش در گفتگو با عصر تحلیل اظهار داشت: در حال حاضر عوامل اجرایی شرکت آب و فاضلاب در حال بازگشایی مسیر لوله های انتقال فاضلاب که بعلت ریزش خاک مسدود شده، بسمت منهول فاضلاب هستند؛ البته حجم زیاد فاضلاب مانع پیشرفت سریع عملیات شد.

وی ادامه داد: پس از گذشت ۳۳ساعت از وقوع حادثه نشست زمین و ایجاد حفره در اتوبان شهید آقا بابایی و بازگشایی مسیر لوله های فاضلاب که در اثر ریزش خاک مسدود شده بود، عملیات شبانه جهت انتقال فاضلاب به منهول و ایجاد شرایط برای تعویض لوله شکسته شده در شرایط سخت همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: ۶ اکیپ فنی و اجرایی و مدیریت بحران شرکت اب و فاضلاب مجهز به ماشین الات سنگین، بیل مکانیکی، خاور بحران، کامیون، تانکرهای لجن کش، پمپ های قوی و سایر تجهیزات در حال اجرای عملیات بازسازی شبکه انتقال فاضلاب در محور شمال جنوب اتوبان شهید آقا بابائی می باشند.

وی تصریح کرد: همچنان عوامل اجرایی سازمان اتش نشانی و تیم های عملیاتی و خدمات شهری  و ترافیک شهرداری و نیز اکیپ های ترافیکی پلیس راهور انتظامی در جهت ارائه خدمات  پشتیبانی ایمنی محل حادثه و کنترل ترافیک و تعیین مسیرهای جایگزین برای تردد خودروها در محل حادثه و محدوده های اطراف حضور دارند.

شیشه فروش اضافه کرد: بعد از این مرحله، عملیات تعویض لوله آسیب دیده، تثبیت محل و پر نمودن حفره و ترانشه ایجاد شده و ایمنی محل خواهد بود  که در صورت عدم مواجه شدن با ریزش های محتمل  پیش بینی می شود تا فردا تمام شود.

وی با اشاره به تخلیه فاضلاب از روی لوله وتعویض لوله آسیب دیده توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب اذعان داشت: در حال حاضر عملیات بلوکاژ و بستر سازی و اتصال لوله به منهول در حال انجام است  و پس ازانجام عملیات تًبیت، پرسازی ترانشه و حفره ایجاد شده و ایمن سازی محل اجرایی میگردد؛ همچنان محور مسدود و تردد از محورها و خیابانهای جایگزین و دسترسی های محلی که قبلا توسط پلیس راهور و شهرداری تعیین گردیده و با نصب بنر  و اعلام از صدا و سیما اطلاع رسانی گردیده انجام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: لوله فاضلاب فرسوده نبوده و از جنس پلی اتیلن ۵۰۰ ملیمتری است که به دلیل نشست زمین در عمق ۱۲ متری دچار شکستگی شده است.

وی خاطر نشان کرد: دفتر فنی آبفا استان اصفهان و دانشگاه اصفهان مشغول بررسی دلیل نشست زمین در زیر لوله فاضلاب در اتوبان شهید آقابابایی هستند و الان نمی توانیم بگوییم به دلیل فرونشست این اتفاق رخ داده است تا نتیجه تحقیقات مشخص شود.

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=20862

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.