• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

4
کاندیدای انتخابات اتحادیه صنف الکترونیک و الکتریک اصفهان:

جوان‌گرایی و همدلی مهم‌ترین هدف من است

  • کد خبر : 18379
  • 08 خرداد 1401 - 0:52
جوان‌گرایی و همدلی مهم‌ترین هدف من است
کاندیدای انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات الکترونیک و الکتریک اصفهان گفت: با شعار همدلی و جوان‌گرایی وارد کارزار انتخابات اتحادیه شدم.

به گزارش عصر تحلیل و به نقل از پایگاه خبری اکو انرژی، محمدرضا قاسمی با اشاره به انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات الکترونیک و الکتریک اصفهان اظهار داشت: اتحادیه باید به فضایی برای استفاده از نخبگان صنف و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه جوانان تبدیل شود.

وی اضافه کرد: زمان تحول در اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات الکتریک و الکترونیک فرارسیده است و جوان‌گرایی، تشکیل کمیته جوانان و همدلی می‌تواند این تحول را ایجاد کند.

قاسمی خاطرنشان کرد: هر واحد صنفی باید به حقوق سنتی خودآگاه و مطالبه گر حق خود از اتحادیه باشد. به‌طور مثال  ارائه گزارش کامل و شفاف از کلیه اقدامات اتحادیه از ابتدایی‌ترین حقوق صنفی تمام اعضا است و تلاش می‌کنم در صورت انتخاب شدن این مورد را تحقق‌بخشم.

نماینده گل نور  بابیان اینکه قانون نظام صنفی و حقوق فراموش‌شده اعضا از مهم‌ترین مطالبات ماست، تصریح کرد: باید قانون صنفی را جاری و ساری کنیم و آن را به اعضا نیز بشناسانیم.

وی اضافه کردند: حفظ حقوق صنفی اعضا، ایجاد و تحکیم اصول همکاری بین افراد صنفی، تلاش برای بهبود محیط کسب‌وکار و تعامل با دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی، غیردولتی و بخش خصوصی ازجمله وظایف اصلی اتحادیه‌هاست. وظیفه‌هایی که معتقدم مغفول مانده و نیاز به بازنگری و اجرایی شدن دارد.

این کاندیدای انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات الکترونیک و الکتریک اصفهان افزود: در سال‌های اخیر شاهد نارضایتی رسته‌های مختلف اتحادیه از وضعیت موجود بوده‌ایم که نشان از ضعفی عمیق در این حوزه است.

وی با اشاره به شکاف بین رسته‌های اتحادیه تأکید کرد: تجمیع خانواده بزرگ الکتریک و الکترونیک وظیفه مدیریت اتحادیه است و آنچه شاهدش هستیم ماحصل مدیریت سال‌های اخیر مسئولان اتحادیه است.

قاسمی اضافه کرد:  اتحادیه متعلق به هیچ شخص خاصی نیست و  برای خدمت به همه اعضا است. هدف ما احیای قانون نظام صنفی در اتحادیه و احقاق حق اعضا است و قصد خدمت داریم.

این کاندیدا با بیش از دو دهه تجربه و حضور در صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات الکترونیک و الکتریک گفت: اتحادیه باید عملکرد خود را به‌صورت سالانه به اعضا گزارش دهد؛ موردی که سال‌ها است مغفول مانده و باید احیا شود. وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون نظام صنفی رئیس اتحادیه موظف است گزارش عملکرد اتحادیه و کمیسیون‌ها را به‌صورت سالیانه اعلام نماید. این مورد نیز اجرایی نشده است.

قاسمی اذعان داشت: جوان‌گرایی یکی از راه‌های اجرای قوانین صنفی است، چراکه نیروهای جوان محافظه‌کاری افراد میان‌سال و سالمند را ندارند و جسورانه تلاش می‌کنند تا اتفاقات بهتری را برای اتحادیه رقم بزنند.

کاندیدای انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات الکترونیک و الکتریک اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم دوشنبه نهم خردادماه شاهد حضور حداکثری اعضای اتحادیه در سالن گلستان شهدا، محل برگزاری انتخابات باشیم و بتوانیم با جلب اعتماد جمعیت بیش از دوهزارنفری اعضای اتحادیه، برنده انتخابات باشم.

وی با اشاره به اهم اهدافش تصریح کرد: جدای از جوانگرایی و همدلی بین اعضا، در صدد ارائه خدمات رفاهی- تفریحی و بیمه تکمیلی و تعامل با بانک ها برای تخصیص وام به صاحبان کسب و کار در اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان قطعات الکترونیک و الکتریک اصفهان هستم.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18379

    نوشته های مشابه

    19اردیبهشت
    حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲
    آغاز به کار بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی؛

    حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲

    15اسفند
    منیریه، محله قجری تهران
    در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

    منیریه، محله قجری تهران

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.