• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

5
در دیدارمجلس با مدیرعامل آبفای استان اصفهان مطرح شد:

ارتقای خدمات آبفا در شهرستان های نائین و خورو بیابانک

  • کد خبر : 12776
  • 20 اردیبهشت 1400 - 14:26
ارتقای خدمات آبفا در شهرستان های نائین و خورو بیابانک
برخی از روستاها درخور و بیابانک دارای  زیرساخت های لازم برای آبرسانی پایدار نیستند

به گزارش خبری عصر تحلیل از اصفهان، نماینده مردم نائین و خوربیابانک در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل آبفای اصفهان خواستار تامین پایدار آب شرب در شهرها و روستاهای شهرستان های نائین و خور و بیابانک شد.

الهام آزاد با بیان این که در دهه اخیر شاهد  افزایش سطح خدمات آبفا در دل کویر بوده ایم  تصریح کرد: در دهه اخیر به رغم وقوع خشکسالی های مستمر، آب شرب ساکنان کویر تامین شده است اما مردم این  شهرستان ها خواستار دسترسی به آب شرب پایدار در شهرها و روستاهای نائین و خور و بیابانک هستند.

وی با اشاره به تامین آب شرب شهرک صنعتی نائین گفت:  فعالیت شهرک صنعتی نائین موجب اشتغال زایی مطلوبی در منطقه شده و اگر تدابیری جهت تامین آب شرب برخی از واحدهای صنعتی در این شهرک شود، تاثیر به سزایی در  افزایش رضایت مندی فعالان صنعتی دارد.

آزاد در خصوص تامین آب شرب روستاها در نایین و خور و بیابانک اظهار داشت:  برخی از روستاها درخور و بیابانک دارای  زیرساخت های لازم برای آبرسانی پایدار نیستند و لازم است که شرکت آب و فاضلاب استان تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کند.

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی از اجرای شبکه فاضلاب در بافران نایین تشکر کرد گفت: یکی از مطالبات مردم خور نیز برخورداری از شبکه فاضلاب است که انتظار می رود این طرح در آینده نزدیک عملیاتی شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در چند سال اخیر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به رغم تنگناهای مالی و محدودیت منابع آبی، آب شرب و بهداشت پایدار در شهرها و روستاها را تامین کرده است.

هاشم امینی گفت: امسال با وجود تنش آبی دراستان تمام تلاش ها در زمینه تامین و توزیع آب شرب مورد نیاز شهرها و روستاها اندیشیده شده است.

وی به اجرای شبکه فاضلاب در شهر خور اشاره کرد و بیان داشت: فاز اول مطالعات اجرای شبکه فاضلاب در خور به پایان رسیده است و پس از پایان طرح مطالعاتی، اجرای شبکه فاضلاب دراین منطقه در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=12776

    نوشته های مشابه

    15اسفند
    منیریه، محله قجری تهران
    در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

    منیریه، محله قجری تهران

    05اسفند
    آبفا اصفهان: خطرات احتمالی ریزش فاضلاب ملک شهر برطرف شد
    ادامه ریزش های سریالی فاضلاب اصفهان؛

    آبفا اصفهان: خطرات احتمالی ریزش فاضلاب ملک شهر برطرف شد

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.