• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

سر تیتر اخبار

برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم

2
سازمان فرهنگي اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

استقبال خوب شهروندان از اجرای برنامه های ورزشی تفریحی در ایام نوروز

  • کد خبر : 11582
  • 14 فروردین 1400 - 14:40
استقبال خوب شهروندان از اجرای برنامه های ورزشی تفریحی در ایام نوروز
معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: استقبال خوب شهروندان نقطه قوت اجرای برنامه های ورزشی و تفریحی در ایام نوروز است.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، حبیب اله ناظریان با اشاره به برنامه های نوروزی این معاونت اظهار کرد: سال ۹۸ تجربه موفق برنامه تاب‌ستانه را با ارائه بازی های خلاقانه و جدید در محلات و کوچه پس کوچه های شهر پشت سر گذاشتیم که با استقبال خوبی که از سوی شهروندان صورت گرفت، جهت ادامه این برنامه در قالبی دیگر ترغیب شدیم.

وی با اشاره به شرایط کرونایی، افزود: تا قبل از کرونا، کودکان و نوجوانان در مدارس و در کوچه ها با انجام بازی های مختلف، انرژی خود را تخلیه می کردند اما حالا درس خواندن نیز از طریق فضای مجازی و در خانه انجام می شود که منجر به افسردگی و چاقی در کودکان شده که باید برنامه ریزی جدی برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

آماده شده اصفهان برای استقبال از نوروز

وی تصریح کرد:  اجرای بازی های خلاقانه و جدید در محلات در همین راستا  از دهه فجر آغاز شد و با توجه به استقبال خوب شهروندان، در ایام نوروز نیز در حال برگزاری است که بیشتر در مناطق کم برخوردار شهری اجرا می شود.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: ایستگاه های بازی و مربیان بر اساس برنامه ریزی انجام شده در کوچه یا خیابان فرعی مستقر می شوند و انجام بازی ها به صورت کامل رایگان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی است.

نخستین دوره مسابقات کاراته وان ساحلی ایران در اصفهان آغاز شد

ناظریان با اشاره به اجرای طرح بهارانه گفت: این برنامه ویژه شهروندان ارمنی در ایام نوروز برنامه ریزی شد که شامل برپایی ایستگاه های بازی های فکری، حرکتی و بازی های بومی و محلی مختلفی در باشگاه آرارات بود که با توجه به اجرای موفق طرح، به درخواست شهروندان ارمنی طرح هر هفته در باشگاه آرارات اجرا خواهد شد.

وی درباره اجرای برنامه “مهربانو” نیز اظهار داشت: در پی هماهنگی با زندان زنان، ایستگاه های بازی های فکری، بازی های حرکتی و بازی های بومی محلی در محل زندان زنان نیز مستقر شد.

وی استقبال خوب شهروندان را نقطه قوت اجرای برنامه های نوروزی عنوان کرد و افزود: امیدوارم با حمایت مدیران شهری از اجرای برنامه های ورزشی و تفریحی بتوانیم در این شرایط کرونایی، لبخند را روی لبان مردم شهر بنشانیم.

گفتنی است؛ پیش از آغاز سال نو، طی برنامه ای از مربیان ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی و همچنین از کارکنان ستادی و مدیران باغ های بانوان شهر که با معاونت ورزشی تفریحی همکاری داشته اند در ورزشگاه گل نرگس با حضور مسئولان شهری و ورزشی نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=11582
  • منبع : سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.