• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

3
رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان:

کارکنان مخابرات منطقه اصفهان در راستای خدمت رسانی شب و روز نمی شناسند

  • کد خبر : 12898
  • 22 اردیبهشت 1400 - 14:48
کارکنان مخابرات منطقه اصفهان در راستای خدمت رسانی شب و روز نمی شناسند
کارکنان مخابرات منطقه اصفهان در بخش پاسخگویی، در کلیه ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم استان اصفهان هستند.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در گفتگو با برنامه رادیویی در بارگاه ملکوت با اعلام این مطلب گفت: همکاران ما در مخابرات منطقه اصفهان در بخش های مختلف فنی و پاسخگویی، در تمام شرایط مختلف و در کلیه ساعات شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم عزیز استان پهناور اصفهان هستند.

بهبود روند پاسخگویی سامانه اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات اصفهان

شاهین ملک زاده که در جمع کارکنان مرکز پاسخگویی ۱۱۸ و ۲۰۲۰ مخابرات استان سخن می گفت با اشاره به فضای کاری این مراکز اظهار کرد: در هر ساعت از شبانه روز، زمانی که نیاز به دریافت یک شماره تلفن داشته باشید به راحتی با شماره گیری شماره ۱۱۸  به مرکز اپراتور این اپراتور در اصفهان متصل می شوید و همکاران خدوم ما، اطلاعات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می دهند که البته حجم کاری در ساعات پر ترافیک بیشتر از ساعات دیگر است.

وی افزود: ماهیت کاری همکاران ما تابع شرایط زمانی و مکانی نیست و هم اکنون شاهد هستیم که علی رغم شرایط خاص و فضای ویژه ماه مبارک رمضان، همکاران ما با زبان روزه در کلیه ساعات شبانه روز این ماه عزیز مشغول خدمتگزاری و پاسخگویی به اقشار مختلف مردم استان هستند و در راه خدمت به هم استانی های عزیز سر از پا نمی شناسند.

ملک زاده با تشریح حیطه کاری مراکز پاسخگویی تلفنی مخابرات استان عنوان کرد: در مرکز پاسخگویی ۱۱۸ در واقع اطلاعات مربوط به تلفن های ثابت وجود دارد که اپراتور های این بخش پاسخگوی سوالات و درخواست های مردم استان در این زمینه هستند و در مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ نیز کلیه خدمات مربوط به اینترنت پر سرعت مخابرات منطقه اصفهان در کلیه ساعات شبانه روز ارائه می شود‌.

رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان بیان کرد: ما همچنین در مخابرات همکارانی داریم که در قسمت های مختلف فنی به صورت شبانه روزی مشغول خدمت هستند و برقراری ارتباطات ثابت و سیار مرهون تلاشهای آنهاست؛ که البته همواره در پشت صحنه مشغول به کارند و با مردم به صورت رو در رو مواجه نیستند.

شاهین ملک زاده در پایان گفت: ما با کمال میل شرایط شغلی خود را با وجود تمام سختی های آن پذیرفته ایم و همواره طعم شیرین خدمت به مردم عزیز، تلخی های موجود در کار را برای ما به شیرینی مبدل می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=12898
  • منبع : روابط عمومی مخابرات

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.