به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و با پدید آمدن شرایط خاص حاکم بر جامعه، نیاز به استفاده از خدمات غیر حضوری شرکت ها و موسسات به عنوان یکی از راهکارهای جلوگیری از شیوع این بیماری، بیش از پیش لازم و ضروری شد و شرکت مخابرات ایران در همین راستا اقدام به راه اندازی کد ussd برای سهولت در ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین خود نمود.
سامانه اعلام خرابی تلفن به صورت شبانه روزی در خدمت مشترکین است
این سامانه پاسخگوی نیازهای مشترکین تلفن ثابت و اینترنت شرکت مخابرات است و خدمات قابل ارائه در این سامانه مشترکین را از مراجعه حضوری به مراکز پاسخگویی و دفاتر پیشخوان بی نیاز ساخته است.
سامانه #۲۰۲۰* شرکت مخابرات ایران در زمینه تلفن ثابت، خدماتی از قبیل تلفن ثابت، پیش ثبتنام و پیگیری ثبتنام، ثبت خرابی و پیگیری رفع خرابی تلفن ثابت را به متقاضیان ارائه میکند.
این سامانه همچنین برای متقاضیان در حوزه سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات (ADSL) نیز خدمات ثبتنام، تمدید قرارداد، خرید ترافیک، مانده اعتبار و تغییر رمز پنل (adsl.tci) را پشتیبانی میکند.
از دیگر مزایای این سامانه، ثبت شماره تلفن همراه (برای دریافت پیامک هزینه کارکرد تلفن ثابت) است و اگر مشترکی خواهان ثبت شماره تلفن همراه، برای دریافت پیامک کارکرد قبوض باشد؛ از طریق این سامانه میتواند درخواست خود را ثبت کند و از این خدمت مخابراتی بهرهمند شود.
انتهای پیام/